20.06.2012

На пресконференция в БТА Първа инвестиционна банка (Fibank) стартира сайта на конкурса „Най-добра българска фирма на годината“.
Началото на проекта беше обявено на 29 март 2012 г., като досега фирмите, желаещи да участват, подаваха заявления по електронен път.
С пускането на www.naidobrafirma.bg кандидатите вече могат да се регистрират и онлайн в реално време.
Стъпките за регистрация са няколко – попълват се данни за фирмата, нейната дейност, както и финансови показатели, които са в основата на критериите за оценка.
Сайтът е олекотен възможно най-много, с изчистен графичен дизайн, така че разглеждането му, както и регистрацията, да бъдат лесни, удобни и приятни за публиката и участниците.
Припомняме, че в конкурса могат да се включат само български фирми – с български капитал, български мениджмънт и които представят българска марка (и трите условия са задължителни за участниците).
„Най-добра българска фирма на годината“ ще отличи тези с най-добри финансови показатели и по този начин, като българска компания, Fibank ще даде своя принос за развитието на българската икономика.
С пускането на сайта www.naidobrafirma.bg и публиката може активно да се включи в гласуването, като този вот ще определи наградата „Фирма на публиката”.
„Досега сме поканили повече от 100 фирми да вземат участие в надпреварата, много разчитаме и на браншовите организации в различните отрасли на икономиката. Те също са около стотина – свързали сме се с тях и се надяваме те да разпространят нашата покана към членовете си“, каза Васил Христов – изпълнителен директор на Първа инвестиционна банка (Fibank). „Идеята ни наистина е да стигнем по-голяма аудитория – и като участници, които да привлечем, а и до хората, така че в крайна сметка българските компании и продукти да станат по-популярни сред обществото ни“, допълни той.